суботу, 4 червня 2016 р.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Користь пальчикової гімнастики для дошкільнят незаперечна 

Вона потрібна як для підготовки до письма в майбутньому, так і для розвитку дитини в цілому.
Докладніше про те, навіщо потрібна пальчикова гімнастика для дошкільнят, дивіться тут - «Пальчикова гімнастика для дошкільнят».
Веселіше і цікавіше займатися з дитиною, якщо при кожному русі супроводжувати гімнастику спеціальними віршиками.
Нижче ми наводимо варіанти, які допоможуть Вам освоїти таке корисне заняття, як пальчикова гімнастика для дошкільників у віршах.
Народні пестушки
Совушка-сова,
Велика голова,
На пеньку сидить,
Головою вертить,
Оченятами хлоп-хлоп!
Ніжками топ-топ!
Совушка-совушка,
Велика голівонька!
Де ти жила,
Де ти бувала?
- Жила я, совушка,
Велика голівонька,
У темних лісах,
У глибоких дуплах.
Ах ти, совушка-сова,
Ти, велика голова!
Ти на дереві сиділа,
Головою ти вертіла -
На траву звалилася,
В яму покотилася!
***
Летіли дві пташки,
Невеличкі.
Як вони летіли,
Всі люди дивилися.
Як вони сідали,
Всі люди дивувалися.
***
Уздовж річечки лебідонька пливе,
Вище бережка голівоньку несе,
Білим крильцем помахує,
На квіти водицю струшує.
***
Йшла качечка бережком,
Вела своїх діточок:
Великого і меншого,
Середнього, останнього.
Підкралися два лисеняти,
Потягли в ліс каченяти ...
Самуїл Маршак
«Страусеня»
Я - страусеня молоде,
Зарозуміле і горде.
Коли серджуся, я б'ю ногою
Мозолястою і твердою.
Коли лякаюся, я біжу,
Витягаючи шию.
А ось літати я не можу,
І співати я не вмію.
Агнія Барто
«Страшна птах»
На віконце сіла птаха,
Брат закрив очі від страху:
Це що за птах?
Він її боїться.
Дзьоб у цього птаха гострий,
Скуйовджене пір'я.
Де ж мама? Де ж сестра?
- Ну, пропав тепер я!
- Хто тебе, синку, злякав? -
Засміялась мама. -
Ти горобчика побачив
За віконною рамою.
«Горобчик»
Горобчик по калюжі
Стрибає і крутиться.
Пір'ячко скуйовдив він,
Хвостика розпушив.
Погода гарна!
Чік-чірік-чік!
Роман Сеф
***
У ворони
П'ятеро пташенят,
П'ятеро
Веселих бешкетників.
П'ятеро
Посідали на суку,
Кожен
проковтнув
По черв'яку.
Четверо
сказали:
- Кар, спасибі!
А один:
- Ой, матінко,
Ку-ку!
Ірина Токмакова
***
Співай-ка, підспівуй-ка:
Десять пташок - зграйка.
Ця пташка - соловей,
Ця пташка - горобчик,
Ця пташка - совушка,
Сонна голівонька.
Ця пташка - омелюх,
Ця пташка - деркач.
Ця пташка - шпачок,
Сіреньке пір'ячко.
Ця - зяблик.
Ця - стриж.
Ця - розвеселий чиж.
Ну, а ця - злий орлан.
Пташки, пташки - по домівках!
Калмицька народна пісня
(пер. Гребньова)

Немає коментарів:

Дописати коментар