вівторок, 14 червня 2016 р.

КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Заняття з фізичного виховання у середній групі
"Морські таємниці" 
Вовченя Зубок був зайнятий цікавою справою: встановлював вітрила насаморобному кораблику. За цим заняттям його і застала сова Матильда Леонардівна.
-Тіточка Матильда, подивіться, що у мене вийшло! Ось би відправитися в подорож на такому кораблі. Знаєте, як я люблю морські пригоди! - вигукнув Зубок.
- Так, пригоди люблять усі!
До того ж морів багато і кожне зберігає багато цікавого. Давай, Зубок, сідай зручніше, закривай очі і ми з тобою відправимося в кругосвітню подорож, яку назвемо «Морські таємниці». Сьогодні ми побуваємо на морях у яких різнокольорові назви (Жовте море, Чорне, Червоне, Біле). Але назви не залежать від кольору води. Вода в морях безколірна, а здається синього, тому що в морі небо відбивається.
Для початку уяви себе: кмітливим, сміливим, спостережливим моряком.
1. «Ми моряки» Лягли на спинку навколо мотузки, руки уздовж тулуба.(Слухають музику, уявляють себе моряками). Тепер давай подивимось на чому ми зможемо відправитись у нашу подорож.
2. «Будь уважним» Лежачі на спині, руки вгору перевороти з боку на бок. На морі треба бути дуже обережним. На своєму шляху ми можемо зустріти багато небезпечних: риб, тварин. І головне всі моряки повинні вміти плавати.
3. «Навчимося плавати» Лежачі на животі розводити руки і ноги в сторони. Ось я бачу човник, біля берега, на ньому і почнемо свою подорож.
4.«Човник» Лежачі на животі підняти разом руки і ноги. Перше на нашому шляху з'являється Червоне море. А назва в нього така, тому що в ньому ростуть незвичайні темно - червоні водорості.
5. «Заглянемо у воду» Лежачі на животі руки зігнуті і упираються долонями - піднімаючи голову одночасно виконувати розгинальні рухи рук (віджимання). А ось пливе морська черепаха.
6. «Черепаха» Лежачі на спині згрупувавшись спочатку розвести руки в сторони, а потім ноги. Друге - це Жовте море. Жовте, тому що в нього впадають дві річки які несуть з собою багато піска і глини. Від цього і вода в морі жовтіє. Але коли пісок осідає, вода знову стає прозорою. І зразу можна побачити крабів.
7. «Краб» Лежачі на спині ноги закидати за голову, торкнутись підлоги. А ось з'явились медузи
8. «Медуза» Лежачі на спині з опорою на ступні зігнутих в колінах ніг- піднімати таз і прогинати тулуб. А ще далеко на півночі є Біле море. Воно студене і взимку білим - біло від снігу та льоду! Але тюлені, які в ньому живуть холоду не бояться.
9. «Тюлень» Сидячи упор ззаду ,випрямити ноги, повертатися навколо приставним кроком. Далі сідаємо у шлюбки і пливемо до Чорного моря.
10. «Пересування» Сідають і пересуваються навколо мотузки вперед ногами. Води Чорного моря тез безколірні. Але коли надують холодні вітри та розгуляються сірі хвилі - велетні, то насупиться море, потемніє - і кожному здається, що воно почорніло.
11. «Хвилі» Стоячи на колінах сідати на підлогу по черзі зліва та справа. Що це? З хвилі з'явилася акула. Але не треба її боятись. В Чорному морі акули не створюють загрозу для людини.
12. «Акула» Повзання рачки(високе положення) навколо мотузки. Вітер стих. Море заспокоїлось. Подивіться скільки з'явилося дельфінів. Вони хочуть з нами погратися.
13. «Гра» Стоячи парами, обличчям один до одного взявшись за руки - описують руками півколо знизу - вгору. А ще дельфіни високо вистрибують з води та гарно пірнають. Я пропоную вам теж пострибати у водичку.
14. «Стрибки в коло мотузки» Подивіться в прозоре небо. Який гарний птах. Це чайка. Вона кличе нас в політ.
15. «Морський птах» Біг, махаючи руками навколо мотузки. Ось наша подорож і закінчилась, відправляємось додому.
16. «Повернення» Крокують навколо мотузки, потім переходять на повільну ходьбу піднімаючи руки (вдих), опускаючи(видих).
Тепер ви знаєте, що в усіх різнокольорових морях колір води однаковий. 



Заняття з фізкультурного розвитку дітей старшої групи

Мета:Закріпити і вдосконалити рухові уміння і навички з мʾ ячами – фітболами.Розвивати рівновагу, силу рук і ніг,гнучкість, координацію рухів. Виховувати : стимулювати до самостійності при виконанні рухів.
Обладнання: мʾячі-фітболи, дуги, 2 килимка, гімнастична лава, 1 обруч.
Хід заняття
Ввідна частина.
Шикування в одну шеренгу.
Інструктор: Діти, сьогодні ми продовжуємо працювати з мʾячами–фітболами, але працювати будемо самостійно у вигляді колового тренування і виконувати вправи на спортивних станціях.
Перешикування в колону по одному.
Види ходьби:
-на носках, мʾяч вгору;
- на пʾятах, мʾяч за головою,
- з високим підніманням стегна, мʾяч перед грудьми;
-прокачування мʾяча перед собою на прямих ногах;
-по діагоналі, розкладаючи мʾячі на підлозі.
Види бігу:
- На носках між мʾячами,
- З високим підніманням стегна,
- З захлестом гомілок назад.
Звичайна ходьба з відновленням дихання ,вправа «мотор»
Перешикування в дві колони.
ЗРВ на фітболах
1. «Мʾяч в гору»
В.п.- стоячи, м*яч в рука в низу
1-м*яч вгору, права назад на носок,
2-в.п.
3-4 – теж саме ін.ногою; (6-8 раз)
2. «Міст»
В.п.- сидячи, руки на фітболі,
1- Піднятись , тримаючись правою рукою за м*яч, інша вгору, прогнутись у спині,
2- В.п.
3- Теж саме ін.руку вгору. (6-8 раз)
3. «Нахили вперед»
В.п.- сидячи, руки на коліна, спина рівна,
1-відкат тулуба на м*чі назад,нахилитися до носків ніг,
2-в.п.
4- Теж саме (6 разів)
4. «Нахили вбік»
В.п.- стоячи на колінах сбоку мʾча рука на фітболі, інша опущена вниз,
1-присісти на пʾяти,
2-лягти на мʾяч сбоку,
3-відставити ногу на носок вбік, руку вгору,
4-6- в.п. (по 4 рази в кожний бік)
5. «Ластівка»
В.п.- лежачи животом на фітболі,упираючись руками на підлогу,
1-підняти плечі вгору, розставити руки в сторони, прогнутися,ноги упираються в підлогу,
2-в.п. (6 разів)
6. «Ноги до мʾча»
В.П.-лежичі спиною на підлозі,футбол в прямих руках вгорі,
1- підняти ноги, торкнутися мʾяча,
2-в.п.
3-4-те саме (4-6 разів)
7. «Стрибки навколо себе»
В.п.-сидячи на фітболі,
1- 3-пружинні рухи,
4-стрибок вліво
Таким чином стрибати навколо себе, і в інший бік.
Відновлення дихання, вправа «с-с-с-с»
Перешикування в одну колону.Ходьба по залу.
Основна частина. (15 хв.)
Спортині станції:
1.Котити фітбол по гімнастичній лаві.(
2.Стрибки на фітболі через доріжки,
3. «Ластівка» для дівчато, «качалочка»з підкиданням мʾяча в гору для хлопчиків.
4. Передача мʾяча один одному через підлогу, з-за голови.
5. «Равлик» проповзання під дугою, тримаючи мʾяч ногами.
Рухлива гра «Порожнє місце»
Заключна частина
Релаксація під музичний супровід із завданням для очей, сконцентрувати увагу дітей на червоному промені. ( світити на стелю лазарним ліхтарем, потім діти закривають очі і уявляють цей промімь в середені у себе.
Шикування в одну шеренгу.
Підведення підсумків.
Заключна ходьба.

Немає коментарів:

Дописати коментар